Logo CRM Programı Neden Kullanılmalıdır?

05 Ağustos 2020

Logo CRM Programı Neden Kullanılmalıdır?

 

 

Satış yöneticilerinin Logo CRM Programını Kullanmaları için 10 sebep ?

 

Satış yöneticileri Logo CRM Programını kullandıklarında kısa ve uzun dönemde satışlardaki artan oranları görmektedirler.

Tahmin edebilirsiniz ki Logo Crm Programı sizlerin İç ve Dış Müşterilerinizin satış ile ilgili önemli verilerini kaydederek adım adım satış süreçlerinizi ve satış ekibinizin kendilerinin geliştirebilmesini sağlamasında yardımcı olmaktadır. Bu konuda da sizlere ayrıntılı ve güvenli bilgi sunmaktadır.

Peki Logo Crm Programı Satış Ekibine katkıları neler olacak?

Daha önceden Logo Crm’i deneyimleyen satış ekipleri büyük heyecanla Logo Crm’i karşılamaktadırlar. Çünkü kendi işlerini optimize edebilmelerinde yardımcı olmaktadır.

 

 

Bunun yanında Yönetim kadrosunun satış ekibini faaliyetlerini adım adım izleyebildiklerini bilmektedirler. Bu sebepten dolayı performanslarını sergilemede ellerinde somut veri olmasını sağladığı bilincinde olduklarından dolayı Crm için harcadıkları ek süreyi bile gözleri görmemektedirler.    

Logo Crm Programının Satış Departmanına ve Satışa Faydaları Nelerdir?

İlk öncelikle belirtmek gerekirse Satış Ekiplerinin zorlandıkları en önemli konulardan olan Olası satışlar esnasında nasıl yol izleyecekleri, Etkinlikleri nasıl düzenleyecekleri ve Pazarlama stratejileri oluşturulurken nasıl sınıflandırılacağı ile ilgili zorlanmaktadırlar.

İşte bu noktada Logo Crm programı devreye girerek bu problemleri çözerek fayda sağlamaktadır.

Diğer faydaları ise;

 

  1. Logo CRM Programı güvenli depolama alanını oluşturur. Şirketinizin kurulduğu andan itibaren bulunan müşterin bilgilerini, Satış için kontak kurduğunuz kişileri, satış fırsatları, etkinlikleri, randevuları gibi satış için yaptığınız her çalışmayı güvenli bir şekilde depolar ve her yerden izin verilen herkes verilere ulaşabilir.
  2. Zamanınızı doğru ve etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olur. Randevularınızı takip etmeyi ve randevu sonuçlarınızı, müşterileriniz ile iletişime geçmeyi unutmamanızı, onlarla uzun süreli sağlıklı ilişkiler kurmanızı sağlayarak öncelikli iletişime girmeniz gereken müşterilere yardımcı olur.

Logo CRM müşterileriniz hakkında daha fazla bilgili bir şekilde iletişime geçerek etkin zaman geçirmenizi sağlayarak satış oranlarınızı gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. Buda artan müşteri memnuniyeti ile size geri dönüş sağlayacaktır.

  1. Faaliyet raporlarınıza istediğiniz an ulaşabileceksiniz. Satışların yönetim için haftalık aylık raporları çok kolay bir şekilde sunabileceksiniz. Süreç otomatik ve doğru olarak sadece bir tıklama ile ulaşacaksınız.
  2. Etkin pazarlama stratejileri oluşturur. Verilere sınıflandırmanızı sağlayarak değerlendirmelere göre satış fırsatlarından yararlanılabilecektir. Bu verilerle veri hazırlama sürecinden hem tasarruf etmiş olacaksınız hem de doğru bilgilere ulaşarak nokta satışı yapmanızı sağlayacaktır.
  3. Crm ile bütün verileriniz güncel ( E-mail, şablonlar, satış rakamları, envanterler vb.) bütün şirketin ekiplerini bir araya getirerek güncel kalmalarını sağlar. Bu şekilde satış için en iyi doğru stratejinin bulunmasına yardımcı olur. Ve hangi yöntemin daha etkin olduğunun görülmesini sağlar. Logo CRM ile satış ve yönetimin birbirleri ile ilişkide kalmalarını sağlar.
  4. Doğru zamanda müşteri ile iletişime geçmenize yardımcı olur. Örneğin; müşterinin kullandığı ürünle ilgili değiştirme fırsatları, sözleşmelerinin uzatılması yada ona uygu olan yeni bir ürünün ona sunulmasına yardımcı olur. Bu yöntemle de satışlar nokta satışı yöntemi ile satışlarınızı arttırabilirsiniz.
  5. Satış süreçlerini akıcı hale dönüştürebilirsiniz. Satış esnasında satış sözleşmelerini, sipariş işleme, teklif oluşturma gibi çalışmalar otomatik hale getirilebilir.
  6. En önemli faydası ise. Müşterilerinizin gerçekte ne istediğini biliyor musunuz? Müşterilerin verilerinin tutulmasına, müşteriniz ile ilgili olası sorunların önceden tahmin edilmesine, yada müşterinizin önceden girilen verilere göre Ne/Nasıl talep edileceğine yönelik yönlendirmeler yapacaktır. Ve pasif müşterilerinizi aktif müşteriye dönüştürürken sadık müşteri kategorisini arttırmaya en önemli etkeni oluşturacaktır.
  7. Satış sürecinde tekrar eden işlemleri otomatik yaparak sizleri zaman kaybından kurtarmaktadır.
  8. Sizin için para tasarrufu yapar. Şöyle ki sipariş ve teklif verirken verilerin doğru olmasını sağlar. Verilen yanlış sipariş yada hazırlanan yanlış teklifler sizlerin maksimum zararlara karşı korur. En önemlisi hiçbir bilginizin, evraklarınızın kaybolma ihtimali olmamaktadır. Her an her saniye ulaşabilmektesiniz. 

 

Sonuç:

Satış ve CRM eğer doğru bir şekilde uyarlanır ve kullanılırsa harika sonuç elde edebilirisiniz. Bu şekilde de CRM hem satış ekibinin performansını arttırır hemde satıcının performansını optimize eder.

Logo CRM’in Satıcının Performansında Optimize Ettiği Noktalar;

  • Olası satışları daha iyi arama, Sıralama ve belirleme,
  • Nokta satış fırsatlarını daha iyi anlama ve izleme
  • Müşterileri takip ederken onların önceliklerini sağlama
  • Daha hızlı hedefine ulaşma
  • Logo Crm somut veriler sunarak satış departmanının daha iyi anlaşılmasını sağlar.

Ayrıca her CRM programı her işletme için uygun değildir. CRM programı alırken dikkat edilmesi gereken en önemli husus ise şirketinizin hedeflerine uyup uymadığıdır. Bir diğer husus ise şirketler dinamik yapıya sahip olduklarından dolayı sürekli CRM programlarının güncellenerek geliştirilmesi gerekmektedir. Bu noktada Logo Bayii’si olan ASCOM Bilişim Bilgisayar devreye girerek satış sonrası hizmette heran destek vererek CRM programınızı en üst optimum seviyeye çıkarmaktadır.